tisdag 30 okt.

just nu är jag rätt.. nerstämd är ordet. Inte glad och inte ledsen heller. Jag såg just Desperate housewives och det är nästan sorligt hur lyckliga Mike & Susan är. När ska jag få det så där :/? jag saknar honom jättemycket nu. Jag vet det inte fins några större chansen för oss att funka men du gör mig lycklig iallafall. Jag mår bra av att vara i din närhet och varför ska jag vara så olycklig utan dig för? kan inte förstå vad det är du har gjort som får mig att vilja ha dig såhär mycket. Jag ser dig aldrig nu för tiden och jag undrar alltid vad du gör eller hur du mår.

Jag har också färgat håret idag, brunt. Det blev rätt lyckat. puss hej.


Kommentarer
Postat av: Sofiiiaaas

stackare, du menar "han" va? haha du fatta nog inte vem "han" jag menar ;p

2007-10-30 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0