tisdag 23 okt.

dagen blev inte direkt världens mest lyckade kan man säga. Fick sånnadära kramper igen vid sidan av magen och den här gången var det värre än förut. Så på barnakuten har jag spenderat mina senaste fem timmar.. kul! Kan ju konstatera att jag INTE är gravid :) det var ju iallafall kul att höra. Men jag har fel på njurarna, inte så kul. Men det som mest gör mig irriterad är att det fortfarande gör ont även fast jag var där så länge. Jag hoppas verkligen att det går över till imorgon, eller bättre, till ikväll.
Aja, lite annat då. Ikväll är det desperate housewives, yaay! plus att Ugly Betty har premiär ikväll, kan det blir bättre? nej det tror jag inte. Jag borde såå sätta mig och plugga engelska men det finns en risk att jag inte orkar ^^ Nej nu är det mat , YES. har inte ätit sedan frukost. pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0