söndag 28 okt.

idag har jag vart med matildamatildamatilda <3 vi gick till wwwwhillys (internskämt) och köpte godis. Mycket mysigt att träffa henne kan jag lova. Just nu ligger hon i min säng och kollar på något program. Jag har just laddat ner massa coldplay låtar, att ett band kan vara såå sjukt bra! coldplay föralltid <3


"And the hardest part
Was letting go not taking part
You really broke my heart

And I tried to sing
But I couldn't think of anything
That was the hardest part"

en bit ur låten "the hardest part", urfin låt. Ja.. vad mer. Jo imorgon ska vi boka tid för att åka till skitsjukhuset igen :/ jag vill verkligen inte men måste kolla vad felet är egentligen. Dom är så dumma där, dom vet ju knappt vad man har för fel.
Jag och matilda har försökt fått tag på emelie ikväll också, vi ville ju att hon skulle färga vårat hår imorgon :) så om du ser det här kan du ju slå en pling till matilda, haha. Yes, jag ska bli brunett! det är riktigt bestämt nu. Jätteläskigt är det men man kan behöva förändring ibland faktiskt. Jag hörde rykten att det var en liten fest imorgon eller något så dit ska jag nog :) puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0