söndag 14 okt.

idag vaknade jag klockan fem,jo för drygt en och en halv timme sen. Gårkvällen på Club Zebra blev mycket lyckad (synd att jag kommer bli sjuk nu bara ;/ ). Jag har redan duschat två gånger och det finns fortfarande skum kvar här & var, haha. Ikväll finns det bara 1 sak i mitt huvud: PLUGGA. jag orkar inte tänka på allt annat jobbigt runtomring, ska dra mig en riktig pluggkväll 8) jag vill säga en till sak också och det är att hösten är DEPRIMERANDE. Jag trodde att den här hösten skulle bli den mysigaste men jag hade såå fel. Den består bara av problem och jag är deppig hela tiden. En vecka i egypten eller nåt skulle inte sitta helt fel just nu. Bara komma bort från allt här, gud vad skönt! eller typ att flytta, vilket jag kanske ska göra i sommar men det är så långt kvar. Det är verkligen något jag längtarlängtarlängtar efter! nej nu ska jag göra nånting vettigt. pusshej


Kommentarer
Postat av: Sofia

vart ska du flytta mathilda? (k)

2007-10-14 @ 20:05:36
Postat av: mathilda.

till stan :)

2007-10-14 @ 23:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0