onsdag 24 okt.

just nu sitter jag här med en tallrik överkokta makaroner, ja det blir ju så ibland när mamma inte är hemma. Stannade hemma från skolan pga. det som hände igår. Mycket skönt kan jag säga! sen drog jag en sväng på stan med Julia och Matilda när vi fick syn på det VÄRSTA jag hört på länge. Det stog nåra luffare på stan med stora plankat där det stod "Nej till Abort" och mer. Dom hade världens äckligaste bild på ett litet foster som bara var 11 månader. Vafan är det med sånna människor?! det gör mig så frustrerad när jag ser sånt. Det är väll klart som fan att man ska kunna göra abort om man vill! Jag skulle bra gärna vilja veta vad dom har att säga till tjejer som blir våldtagna då? ska dom bara skylla sig själva för att de va på fel plats vid fel tillfälle eller? det där är så sjukt att säga. "Att man dödar ett barn" , det gör man väl inte. fostret är ju bara runt två månader, det kan ju inte känna några större känslor alls. nej jag tycker att det är helt fel att säga sådär. ska gå in på deras hemsida www.abortnej.se och se om man kan klaga eller så. Ja, det var allt för mig idag :) pusshej


image8
så otroligt fel man kan ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0