onsdag 17 okt.

för tillfället håller jag på att bli sjuk och det är inte kul. Känner mig helt febrig men flitig som jag är ska jag ändå gå till skolan och göra proven imorn & på fredag :)
Idag hämtade Julias mamma upp mig efter skolan. Vi åkte till OK macken och hyrde filmer åt Julia som ligger hemma och fortfarande inte kan gå bra efter operationen :/ pluttisen då. Vi har haft film-eftermiddag med andra ord :) mycket mysigt. Jag kom hem för ett tag sen och nu är det väl lika bra att börja med matten, buhä. Jag har märkt att jag skriver mycket om att jag måste plugga och sånt, det kan verkligen inte vara kul att läsa så jag funderar på att sluta skriva om det, haha. Imorgon.. tja imorgon har jag inte mycket alls att göra. Kanske tar en tur på stan med någon som vill hänga på ^^. Nej nu ska jag göra någonting vettigt.

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0