onsdag 10 okt.

godkväll. idag var en händelserik dag i skolan, eller den var iallafall inte tråkig. Vi hade en komiker som hälsade på i skolan idag.. han ångrade sig nog att han kom till vår skola, stackarn!  Efter skolan drog jag ner på stan och träffade Emelie, Johannes och Andy :) nu har jag äntligen köpt club zebra biljetter, det var på tiden kan man säga. Nu sitter jag här hemma, rätt uttråkad och kollar på Vänner fast det är reklam. Funderar på att plugga lite fast jag har så mycket att plugga så det blir inte kul. Nästa vecka har jag matteprov, so-prov, svenska läxförhör, biologiprov & engelskaprov .. yyyes! :/ aja, det är sånt man får överleva. vi fick våra lappar idag också om vilka skolor vi vill besöka i november. Kryssade i frisör men har lite svårt att välja den andra jag ska till.

nej nu fick jag sms, puss hej.



image3
kom på att jag ville skriva att världens bästa bok förmodligen är den här, av Magdalena Graaf. Otroligt bra bok, rekomenterar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0