lördag 20 okt.

snön försvann lika snabbt som den kom. men men , man kan ju inte få allt :) för tillfället är jag på rätt bra humör. Julia är här och det är ju inte helt fel. Snart ska vi iväg till Johannes & Andy men Andy är på teater just nu.. Idag var en riktigt seeeg dag. Jag och bullen drog till norby och köpte pizza och sen kollade vi på Moulin Rouge, snyft :/ Igår var det lurbo fest och jag var där med matilda, isabella & emelie som sagt. det blev ju en minst sagt lyckad kväll, haha. Men jag fick ändå träffa Matilda som jag SAKNAT som sjutton! :) nej nu ska jag gå ta lite voltaren, har fått några mystiska skador i höften, det typ värker och dunkar... wierd. pusshej!



image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0