* suuuck.. *

idag är en sånhär dag när allt bara går fel och hur mycket man än försöker göra allt bra så bara går det inte. Om ni nu förstår.. så, idag har min dag vart annat än bra. Går helt sämst i skolan och allt utanför det går inte heller nå vidare. Jag vill inte klaga, folk har det sämre, men skulle behöva känna mig lite behövd .. äsch.
  Imorgon är det Valsätraskolansdag och jag ska sjunga med Luciakören från 9.30 till 13.00, sen ska jag och Julia ner på stan. Sen får alla föräldrarna komma vid 18.00 på kvällen tror jag.
   Mestdels av den här dagen har jag vart med min älskade lillebror som avslöjade för mig att han hade gått och blivit kär. uschdå.. det kan aldrig sluta bra. Och imorgon ska han nämligen uppträda inför massa folk imorgon. Han ska spela "lillebror" i Karlsson på taken. yesyes, very proud.


Dagens låt: Jeff Buckley - Hallelujah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0