söndag 18 nov.

nu har jag inte skrivit sen i onsdag så då blir det väll att berätta om helgen som gått :) i fredags var det bad i skolan och jag var så duktig som var med alltså. vi simmade 1 km 250 m har jag räknat ut. duktigt, duktigt. Senare den kvällen gick jag, Julia, Abir och Dillan på bio. Saw 4, såklart :D den har preimär då och det var fullpackat med folk, mest folk man kände. Det var liksom lite kul.. och igårkväll var jag med min älskade Matilda. Vi skulle gå på fest hos Birgegård fast det var inte så mycket fest så vi drog där ifrån efter ett tag. Kvällen (natten) slutade med att vi gick ut ett tag. Kvällen var väll rätt lyckad ändå, vi gjorde den kul iallafall :) fast kallt vare.. väldigt kallt!
    Idag vaknade jag jättejättetidigt (typ 9) och åkte ända bort till Norberg för att hälsa på min mormor. (för er som inte vet så ligger det ca 10 mil härifrån). Jag kan ju inte säga att det var vidare kul men det var längesen man hälsade på henne och så. Fick självklart massa mat som vanligt och det är ju inte helt fel, haha. Nu är klockan drygt halv tio och jag känner mig verkligen dödstrött. Jag ska nog hoppa i säng snart, puss godnatt.

image13

puss. jag älskar dig.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0