onsdag 14 nov.

idag hörreni så har jag vart på gymnasiebesök :) två skolor. var på Rosendal idag och på Linné på kvällen, på öppet hus. Jag tror verkligen att jag vill gå frisör om jag kommer in. Imorgon blir det spiep på Lundellska. Tar förmodligen det som andrahansval & det känns riktigt skönt att ha bestämt sig lite nu iallafall.
   min otroligt elaka mattelärare ringde till mig och sa att jag hade fått skolk för att jag inte var i skolan idag (vilket vi inte behövde heller?!) och så sa hon att alla skulle komma på lektionen imorgon eftersom det var viktiga saker hon skulle gå igenom. Vafan kunde hon inte ha väntat med det tills på måndag så jag kunde fått min sovmorgon till 11 :( ? nejnej , nu ska jag upp till matten som börjar klockan ÅTTA imorn.. bara för det ska jag vakna klockan tio i, bara sätta på mig kläder och gå. :/ onda människa.. men nu ska jag sova. pussgodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0