måndag 5 nov.

godkväll. Idag var det skola igen efter en skön vecka höstlov som gick väldans fort tycker jag. Jag och Julia skulle ha pluggdag som blev mer "pluggdag". Vi gick till ICA, köpte godis & kollade på film och sen One Tree Hill såklart. Nu har hon åkt hem och jag har inte mycket för mig. Har laddat ner massa bra filmer också t ex. Hairspray, Saw 4 (!), Simpsons the movie, the number 23, stardust & the devil wears prada. mihjjaa, det blir filmkväll nån dag :) 
   Har massa jobbiga tankar i huvudet just nu, det bästa vore nog om jag tog tag i engelskan (not) . Men nej, nu ska jag ändå gå och göra det. pusshej

Kommentarer
Postat av: maria

SAAAW

2007-11-05 @ 21:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0