julmust och pepparkakor.

jag kom på att jag inte hade skrivit på ett tag så jag kan ju börja med att förkorta hur helgen har varit. Jo, i fredags så var det bestämt att jag, Nishat och Julia skulle gå på resturang men eftersom Julia inte mådde så bra i skolan så blev det inte som planerat. Senare drog vi förbi hemma hos Alex för att det skulle vara lite folk där, och där träffade jag på Matilda och Isabella också :) i Lördags drog jag och Julia till Stockholm för att kolla på balklänningar och så skulle jag köpa extentions. På kvällen blev det förfest i Malmabacke lokalen men vi kom inte längre så 'festen' slutade där vid halv tolv tiden. Igår (söndag) hände inte mycket alls kan jag säga. Jag såg en jättemysig film: music and lyrics, hette den.
   Just nu sitter jag iallafall här och käkar pepparkakor och dricker julmust och känner mig lite jul-ig. Det är en tragedi att One tree hill inte sänder repriser på eftermiddagarna längre, det var ju typ dagens höjdpunkt. Numera ska dom starta OC från början. Fast det är väll inte helt fel det heller..
   Idag har jag faktiskt inga speciella planer , jag kom nyss från skolan då jag hade media sista lektionen. Philip drog en "100 meter naket" ,vad man tycker om den filmen kan man ju få ha sin egen åsikt om :) nej nu ska jag nog se om jag kan ge OC en chans. Jag tror faktiskt inte att jag har sett avsnitten från allra första början. puss hej


Dagens låt: Hugh Grant & Haley Bennett - Way back into love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0