fredag 2 nov.

nu är det november då! bara någon månad kvar till julafton och det är ju inte helt fel. Sitter här med en rejäl huvudvärk och några blåmärken efter gårdagen. Haha Julia är bäst på fyllan, vi ska inte ens ta upp vad hon gjorde i mitt badrum ^^ det gick iallafall vilt till och därför så är det inte helt fel med en hemmakväll med Maria & godis. Det kan faktiskt inte bli mycket bättre ;D
 Nu har vi beställt biljetterna till The wave 3 year party, den 1 december också. Hoppas det blir bättre än förra gången iallafall och att vi slipper spendera hela natten på centralstationen i Stockholm. Nej det var ingen hit.. 
Ja, vad händer idag annars då.. funderar på att ta en rejäl städning av rummet eftersom det verkligen kan behövas just nu. Eller.. så struntar jag i det och kollar på tv istället. Låter mycket frestande! Nej men nu ska jag iallafall gå och göra någonting annat. Puss hej


image10

jag på utgång ,

Kommentarer
Postat av: sofias

jaddu, hah lite kul det där med julia :)
ses på måndag (l)

2007-11-03 @ 22:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0