tredje advent

god morgon och nu är det Söndag. tredje advent alltså och bara 8 dagar kvar till jul , tiden har verkligen gått snabbt. Igårkväll skulle det bli filmkväll med Sofia men vi träffade på Damien och Simon Eg så vi kollade med dom. Det blev någon läskig film om ett hus och sen 28 veckor senare, fast den hade jag redan sett. 
    Idag skulle jag och Sofia åka ner på stan och sola men jag får inte tag på henne.. hm -.-  Jag kanske åker dit själv istället för Lena skulle jobba där idag, så det löste sig ju ändå ^^ 
 Nej nu har jag ingenting mer att skriva om. Jo förrutom att det är såå skönt att inte ha några läxor eller prov eller någonting nu :D yay. hejdå!

Kommentarer
Postat av: sofias

kan vi inte åka och sola ngn dag på lovet ist? :)

2007-12-17 @ 19:31:29
Postat av: mathilda.

jo det är klart :)

2007-12-17 @ 19:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0