julkänsla

åh nu känns det verkligen som att julen är på väg. Spenderade flera timmar nere på stan med julia och handlade julklappar och sånt. hög mysnivå på det :) sedan åt vi länge på subway och det kan ju bara inte bli mycket bättre då. Ikväll tror jag att jag ska städa mitt rum ordentligt och kanske gå ut med Nishat ett tag om jag får tag på henne eftersom hon tydligen skulle åka bort på torsdag :/ tråkigt..
   för övrigt var det Valsätraskolan - Gottsundaskolan fotbollsmatch idag och Valsätra förlorade igen :/ fast det var ioförsig jämnare den här gången och gottsunda spelade faktiskt inte så snällt .. tycker jag.
   en vecka kvar till Julafton, två veckor kvar till nyårsafton och fem veckor kvar tills han kommer hem :) tiden går ju faktiskt rätt snabbt nu.
  Nej nu ska jag försöka få tag på Nishat, hejsvejs.

image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0