julen är över, ja.

idag är det annandag jul vilket betyder att själva julen är över, tycker jag. 
Julen det här året blev lyckad, vi var hos mina kusiner som bor i stan och jag fick väl det som jag hade önskat mig antar jag.
     Nu är mellandasgrean på gång för fullt nere på stan också. Var nere där med Julia idag och så träffade vi på Robin och Fredrik så vi gick med dom ett tag. Man får ju nästan kriga för att få tag på kläder och sen var det jättevarmt också.. näe det är nog ingenting för mig såntdär, jag väntar nog tills det lugnar ner sig lite.
    Så, nu när julen är avklarad så är det väl nyår att se fram emot. och det gör jag också, det ska bli roligt om vi bara kunde planera lite bättre, aja.. Nishat kommer hem på fredag och då fixar alting sig nog :) köpte nyårsaftonsklänning idag också på stan. då har man det gjort..
    Jag har börjat lyssna jättemycket på gamla Kentlåtar också nu igen, åh dom kan ju bara inte bli dåliga! 7 mars, längtar, längtar, längtar.  Någon annan som också är lika stot kentnörd som jag är nog Diana (marijuana), som ja också var med idag :) det var mycket trevligt, vi hyrde film och åt godis hemma hos hennes syster och sen åkte vi hem till ekeby. Lyckad dag iallafall, adios.


mina tankar är så klara nu
alla frågetecken slätas ut
när bomben faller vill jag vara där du är
vi mot världen
(Kent - vi mot världen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0