julavslutning och lov

så, då var en termin avklarad då och nu har jag jullov. Den här terminen har gått jättefort, det känns nästan som att tiden går för snabbt..
Det var julavslutning idag och det gick väl som det alltid gör. Tal, sång och sånt i matsalen vilket var väldigt roligt att se. Alice och Johanna sjöng jättefint och perre&gänget va ju asbra ;D
   sedan blev det betyg i klassrummet. Mina blev ju ungefär som jag hade tänkt mig. 2 mvg, 4 g och resten vg. Jag blev faktiskt lite förvånad över att PG hade gett mig vg i fysik, om du ser det här Per Gunnar - tack :)
   eftermiddagen blev minst sagt lugn. Dirket efter åkte jag, mamma & bror till Ica maxi och storhandlade med betonging på stor. Blev avsläpd i stan och då träffade jag Julia, Isabella och Sofia som jag har vart med hela dagen typ. Vi gick en låång vända på stan och nu har jag köpt klart alla mina julklappar, känns väldigt skönt. Det blev ensam hemma och tjejkväll hos mig senare med filmer och massa prat.
   Isabella och Sofia gick hem för ett tag sen och då roade jag och Julia oss med att baka pepparkakshus vilket blev .. helt okej. Testa aldrig det hemma förresten, jag har bränt mig på fingret och det gör jätteont :/
   Nu är klockan sisådär ett på natten och Julius har somnat i min säng. Får leta upp någon rolig på msn och prata med :) hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0