idol final

fredag! yes äntligen helg. Veckan har gått himlans fort men det kändes som evigheter sen i måndags .. hm konstigt. idag var det alltså fredag och vi hade luciaomröstning imorse (resultatet är hemligt) och det var ju rätt soft eftersom jag missade hela förmiddagens lektioner. Sen var det bara mentorstid och idrott kvar då vi hade dans, haha det gick ju bra.
    Efter skolan drog jag och Julia ner på stan och kikade ut lite julklappar. När vi hade tröttnat satte vi oss på Jalla och drog till med kebabrullar *mmm* , ja små var dom ju inte.. Mellanåt kom folk förbi, exempelvis andy, johannes, sofia, isabella, gustav mfl. Sen träffade vi på michelle, paula och madde :) det var kul, längesen man såg dom.
   Kvällen har iallafall bestått av en sak: idol finalen. Klart Marie vann, det visste jag. hennes röst var ju helt underbar! alla mina fördomar mot henne försvann helt plötsligt. Marie, du var en värdig vinnare. 
   Imorgon blir det festa loss som gäller, ha ha.. godkväll

image14

grattis marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0