dan före doppardan

god kväll & god jul kan man väl nästan säga. Det har vart en riktigt lyckad helg och imorgon är det julafton.
Idag var jag på stan med Isabelle bananen som köper sina julklappar i sista sekund, haha. Det var mysigt iallafall :) och sen fick jag veta att dom ska stänga stora mcdonalds idag ;O what? så kan dom ju inte göra, vi kan ju inte bara ha en liten mcdonalds i stan.. uppsala suger.
  För övrigt är min mormor här och bor över helgen, det är rätt skönt för hon lagar så mycket mat och så, fastän hon är rätt painig. Ikväll kommer lillebror hit och han ska fira jul med oss iår, yay ;D vi ska klä granen och baka ännu mera julgodis :) ska bli kul. Nej, nu ska jag sluta skriva. hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

reeedan,dom bestämde de för typ jätte länge sen

2007-12-23 @ 22:00:46
Postat av: mathilda.

men du kan ju bara va tyst för jag fick reda på det idag

2007-12-24 @ 00:31:12
Postat av: Anonym

ja märkte det ;D

2007-12-24 @ 00:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0