andra advent

jag har pluggat så mycket så jag spyr snart. fast det känns väldigt skönt dock , har skrivit klart mina tre uppsatser och sen har jag pluggat in engelskaglosor och spanska. Jag har faktiskt äntligen, äntligen, förstått det vi har hållt på med den här terminen på spanskan, haha. Jag kan nu berätta vad jag har gjort, vad jag ska göra och vad jag gör just nu :) yay, jag är stolt.
    Idag var jag på stan en snabbis imorse för jag skulle köpa en tröja som var slut -.- annars har jag bara vart hemma och chillerillat. Det är andra advent också, bara femton dagar kvar till julafton. Nu ska jag kolla på Ranking the stars. Hejdå

Dagens låt: Chris Brown - With you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0